donderdag 20 november 2014

Tafel voor twee...

Gisteren was het een beetje feest hier in huis......


Het was precies 20 jaar geleden dat ik 
 mijn lieve man ontmoette
en dat  mocht gevierd worden!


Op een mistige novembermorgen in 1994,
 schreef ik in mijn dagboek
(na een periode van verbroken relaties,
enig innerlijk struggelen en herwonnen zelfvertrouwen)
dat Amor mijn deur (voorlopig) voorbij mocht gaan...
Natuurlijk verlangde ik wel naar (een grote) liefde
maar de basis met mezelf was goed.
In het voorjaar van '94 had ik een mooi, oud huis gekocht.
Dit huis was een thuis geworden.
Ik voelde me een rijk mens.


Maar nog geen week later
ontmoette ik in een gezellig café,
een heel bijzondere, lieve en mooie man,
met wie het vanaf het eerste moment
zó ontzettend goed klikte...
Love at first sight,
ik had niet gedacht dat me dat zou overkomen.
Het was een prachtig geschenk.


En nu na 20 jaar,
voel ik me nog steeds een bevoorrecht mens,
dat ik met hem samen mag zijn.




19 november 2014 werd een fijne, bijzondere dag.
Een dag waarop we weer even stilstonden
bij ons mooie verhaal,
 onze liefde voor elkaar
en al het goede wat ons omringt...






Proost op de Liefde!
Ze kan zomaar je leven binnenwandelen
op een onverwacht moment....




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en lief verhaal.
    Ik wil je graag gaan volgen maar kan niet vinden hoe en waar.
    Misschien moet je dat nog installeren?
    Succes! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi blog heb je!
    Ik kom hier via Pippa's Hus, omdat je haar verrast had met zakdoekjes.
    Ik ga vaker langskomen.

    Groeten Anita
    (Anita's dagboek)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en romantisch verslag. Nog vele gelukkige jaren samen.

    BeantwoordenVerwijderen