woensdag 5 november 2014

Omzwervingen door woonblogland

Het is toegestaan te dromen......


Vanuit een comfortabele stoel
heb ik in heel wat prachtige huizen binnengekeken,
en steeds weer nieuwe inspiratie opgedaan.

Al vanaf de jaren 90 was ik geabonneerd op VTwonen,
een van mijn favoriete woontijdschriften,
naast de Ariadne at Home.
(onlangs mijn abonnement stopgezet)
Nu lees ik de woonbladen via de bibliotheek
en kan ik natuurlijk via mijn tablet 
uren vullen met het bekijken van de meest
geweldige interieurs.


(moodboard.typepad.com)
styling: Caroline Quartermaine


 

(beide foto's: méchantdesign.blogspot)
styling: Monique Meij en Anne-Marie Frazer


                                                     Ik heb altijd al een liefde gehad voor
                                               landelijk wonen -met een vleugje romantiek,
                                                           antiek (Art deco) en brocante.
Maar (vintage)design, retro
 en een industriël of bohemien interieur
kunnen me zeker ook bekoren.
Een mix van het alles, oftewel een eclectische woonstijl,
vind ik heel verrassend.


(styling:Abigail Ahern)


(méchantdesign.blogspot)

 Van de (woon)blogs die ik volg wil ik hier
een kleine opsomming van mijn favorieten -van dit moment- geven:
(maar er zijn er natuurlijk veel meer....)

`t Bezige Bijtje, Bluebirds in the Backyard,
Bloom in passion,Chocolate Creative,
De Tuinkamer, Des Guirlandes,  Easy Living,
Elke dag zaterdag, Frisse Rommel,
Madam Mikmak, Het Moonhuis, Huset ved Fjorden,
Ingthings, Interieur-Coosje, Just Jeanette,
Jurianne Matters, Lifestyle by Koos, Lisanne van de Klift,
Méchantdesign, Moontomoon, My Choice,
Pippa's hus, Princesgreeneye, Pure and White, Room 17,
Ruw met stijl, Sfeer in landelijke stijl nr. 2, Stinsplace, Thuis,
Veilig Oord, Vintage House,Vlakbij de molen,
Vrijdagvrij, Woonhuis nr 2,
(allemaal: @blogspot.com) 
alltheluckintheworld.nl
woonblog.be

 

 (Bluebirds in the backyard)


(De Tuinkamer)


(Pippa's hus)


 (sfeer in landelijke stijl nummer 2)


  (Het Moonhuis)


(Ingthings)


(Huset ved Fjorden)


(Lisanne van de Klift) 

Het is steeds weer genieten van de nieuwe berichtjes op deze blogs.
Ik ben tot nu toe een 'stille' volger geweest.
Op mijn eigen blog is het ook nog stil,
een soort van in en met mezelf praten ;-)
Ik heb er ook nog geen ruchtbaarheid aan gegeven
dat ik een blog begonnen ben.
Maar zonder volgers vind ik het bloggen al heel leuk!
Het is toch bijzonder om zomaar
een bericht de wereld in te sturen...
zonder te weten wie het leest..
Ik kan al wel zien
dat mijn blog al wordt bekeken in het buitenland,
en dat vind ik toch wel heel grappig.
Op een dag komen er vast wel wat volgers...

Veel kijkplezier op alle mooie blogs!
en leuk dat je op mijn blog komt kijken...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten